A home office munka és az otthoni tanulás folytonosságára fókuszálunk

Informatikai távsegítség

VPN proxy beállítások kijavítása

2020. április 17. - Távsegítség

Egy felhasználónál a munka nagy része zavartalanul folyt, két apró, de zavaró kivétellel: egy Adobe termék nem tudta ellenőrizni, hogy érvényes-e a licence, a OneNote pedig nem volt hajlandó szinkronizálni a jegyzetfüzeteket más felhasználók szerkesztéseivel. A probléma azonosítását különösen…

Tovább

Távoli segítség az instrukciók végrehajtásában

Egy felhasználónk egy az iparágában elterjedt speciális szoftverhez szeretett volna egy új beépülő modult telepíteni. Először a szoftver hazai supportjával lépett kapcsolatban, akik a szoftvergyártó nemzetközi központjába irányították - az innen kapott instrukciókat viszont nem tudta végrehajtani,…

Tovább

Androidból kizáródott user megmentése

Bárkivel előfordulhat, kiváltképp a jelenlegi, viszonylag stresszes helyzetben, hogy elfelejti jelszavát. A segítséget kérő felhasználóval is ez történt. Android telefonjának PIN-kódja veszett el. Szerencsére a telefont e-mailen egyeztetett instrukciók alapján könnyen sikerült resetelni, ezt…

Tovább

VOIP telefon beállítása Windows10-re távolról

Egyik felhasználónk a home office-ra átállás miatt asztali Cisco telefonkészüléke helyett - amit nem tudott a munkahelyéről hazavinni - laptopján szeretett volna telefonálni. Távsegítség révén be tudtunk lépni a gépébe, telepítettük a szükséges programot, beállítottuk a telefonszolgáltatótól kapott…

Tovább